Monday, April 8, 2013

Ratu Air Mata

Ada sorang pelanggan ni , aku akan kenangnya kerana peramah 'manis dan selalu berendam air mata kerana kematian kucing. dan satu yang tak de dalam diri aku ni ialah talent untuk memujuk orang . Aku tak pandai pujuk orang yang sedang sedih ...mungkin juga selama ini pun tak de orang yang pernah pujuk aku kalau aku sedih .Mungkin juga aku yang jenis suka menangis diam2.

Hari itu sekur baby kucing nya tak dapat di selamatkan . matanya dah bengkak kerana menangis ...entah apa yang aku cakap pada nya pun aku tak tahu tapi ayat aku yang akhir keluar dari mulut ku ialah.." sebab itulah aku tak mahu terlalu rapat dengan kucing..." ...aku baru sedar bila dia dengan hairan menyoalku .."jadi u pun menangis ye.?" 

Aku macam nak soal balik .ada ke manusia yang tak de air mata dalam dunia ni ??? tenguk betapa teruknya PR aku...jadi lebih baik diam dan senyum je..

2 comments:

Unknown said...

saya pun sedih dan mengair airmata bila kucing parsi saya LoLa mati...

Unknown said...

saya pun sedih dan mengair airmata bila kucing parsi saya LoLa mati...